Współpraca jest rozwinięciem doskonałych relacji między firmami Microsoft, American Express Global Business Travel i Amadeus.
Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, nawiązała współpracę z firmą Microsoft w celu przeprowadzenia pierwszej w Rosji dużej implementacji swojego narzędzia rezerwacyjnego online. Amadeus e-Travel Management to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania podróżami służbowymi na jednym ekranie roboczym, umożliwiające scentralizowaną obsługę przedsiębiorstw w zakresie wyjazdów biznesowych. Rozwiązanie typu multi-GDS, wykorzystywane przez ponad 5200 korporacji na 59 rynkach, pomaga firmom zmniejszyć koszty i zyskać pełną kontrolę nad wszystkimi procesami związanymi z podróżami służbowymi.
Celem rosyjskiego oddziału firmy Microsoft jest wdrożenie rozwiązania Amadeus e-Travel Management dla 1400 użytkowników na obszarze całej Rosji, z wykorzystaniem doświadczeń w jego implementacji w 14 krajach regionu EMEA. Rozszerzona współpraca zapewni rosyjskiemu oddziałowi firmy Microsoft spójność technologii i programu podróży z ogólną strategią Microsoft EMEA. Będzie to możliwe dzięki wsparciu konsultantów działu zarządzania podróżami firmy we współpracy z Amadeus. – Dobre efekty naszej współpracy w regionie EMEA zachęciły nas do rozszerzenia wzajemnych relacji na rynku rosyjskim. Zintegrowana wiedza na temat branży umożliwiła firmie Amadeus dokonanie niezbędnej adaptacji internetowego narzędzia przy zachowaniu ogólnej spójności oferty – mówi Olive Kavanagh, Travel Category Manager w firmie Microsoft.
W minionym roku trzej partnerzy – Microsoft, American Express Global Business Travel i Amadeus – otrzymali prestiżową nagrodę Business Travel Award 2011 w kategorii „Zespół Turystyczny Roku” za rozwijanie kultury innowacji, sprzyjającej zwiększaniu zadowolenia klientów i redukcji kosztów. Opierając się na czterech filarach – współpracy ekspertów, koncentracji na potrzebach klientów, podnoszeniu efektywności operacyjnej i budowaniu strategicznej spójności – firmy stworzyły niezwykle produktywne partnerstwo, zaliczane do najsilniejszych w branży. Działając jako „jedna drużyna”, z pominięciem barier organizacyjnych, stworzyli oni „model hybrydowy” – unikalny, nowatorski sposób współdziałania firm. Efektem tej współpracy były przekraczające 2,5 miliona euro oszczędności, uzyskane w ciągu 6 miesięcy dzięki zastosowaniu internetowego narzędzia do rezerwacji.
– Jako firma dostarczająca przedsiębiorstwom najlepszych w świecie technologii i usług konsultingowych z dziedziny turystyki, Amadeus z satysfakcją rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft na nowe obszary. Nasza znajomość lokalnego rynku, doświadczenie, obecność na miejscu, a także globalne struktury wsparcia oraz niezawodność niezbędna w newralgicznych obszarach działalności, zapewnią rosyjskiemu oddziałowi firmy Microsoft m.in. możliwości efektywnego raportowania finansowego oraz przyspieszenia tempa wdrożeń dla zwiększenia zwrotów z inwestycji – komentuje Alexei Syrykh, dyrektor generalny Amadeus w Rosji.
***
Informacje o firmie Amadeus Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska Wicedyrektor Sigma International (Poland) LTD tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz Account Manager Dział Nowych Technologii Sigma International (Poland) LTD tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl www.sigma.com.pl
Ilona Tyczyńska Junior Account Manager Dział Nowych Technologii Sigma International (Poland) LTD tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl www.sigma.com.pl
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/amadeus-wraz-z-firma-microsoft-wdrozy-w-rosji-rozwiazanie-do-zarzadzania-podrozami-sluzbowymi